pátek 12. července 2013

Moje nové tričko - udělej si sám

Viděla jsem ho někde na netu, tak jsem se ho pokoušela sehnat. Ale byl to nadlidský úkol: když jsem konečně našla takové tričko za ucházející cenu, zase nebyla moje velikost.
A pak jsem si řekla, že si ho udělám sama :-)
     Koupila jsem si černé tričko, nažehlovací fólii a pustila se do toho:

Na internetu jsem si našla požadované logo a vytiskla si ho


Pak jsem si chvíli hrála s kopírkou a nazvětšovala jsem si ho na potřebnou velikost


Jednotlivá písmenka jsem vystřihla a udělala si tak šablony pro obkreslení


Vzala jsem nažehlovací fólii


a na její zadní stranu jsem obkreslila šablony písmen (samozřejmě zrcadlově otočené)



Pak nastala největší piplačka - vystřihat všechna písmenka, a to pokud možno hezky a rovně :-)
Z nažehlovačky jsem sloupla tu tvrdou průhlednou ochrannou fólii, protože malá písmenka by se tak vystřihávala dost těžko)


Vystřihané části jsem si rozložila na tričko


a přes pečicí papír zažehlila 


Tričko je hotové a příště si udělám ještě bílé s černým nápisem :-)






















Žádné komentáře:

Okomentovat